середу, 10 лютого 2010 р.

Блокнот №2

Вчора і сьогодні робила ось такий блокнотик.Обклеєла простим картоном,краї рамочки і чорні смужки зроблені зроблені фігурними ножницями,метелики-це наклейки,цяточки зроблені глітером, кусочки лєнточок зав*язані на спіралі,на перетинах чорних смужок блискітки-сердечка.Ніби все написала,якщо є питання-я з радістю відповім.Взагалі-то цей блокнотик мав слугувати "ідейником" але потім я зрозуміла що він не підходить мені по формату,тому хтось із моїх ПІФочок може собі вибрати як подарунок.доречі я мало не забула:ідею з натягуванням смужок взяла ось тут у Яночки.За що їй дуже дякую!



4 коментарі:

  1. дуже кльово! поєднання кольорів - моє улюблене! а те, що смужки вирізані фігурними можицями надає їм такої загадковості! ти молодець :)

    ВідповістиВидалити
  2. Привет , что то ты ни как не хочешь мне присылать свой адрес, я уже тебе и EMS приготовила отсталось только адрес написать и отпревить. Надеюсь в ближайши дни ты мне напишешь.

    ВідповістиВидалити