вівторок, 1 червня 2010 р.

Результа канфєтки для ПЧ і виставка

розіграш відбувся випадковим вибором.Ну довго тягнути резину не буду:)
І так переможець---Ірочка Назва її блогу "скрап с нуля".хоча вже й не з такого нуля)
Поздоровляю! Це здається перша ваша перемога) так?
Пришліть мені будь-ласка свою адресу:)
а я от так ніде нічого і не виграла:(Справа не в тому чи пришлють якісь приз)Мені б головне-просто виграти)Може колись і пощастить:)Я ж не одна така невезуча)Таких як я мабуть багато:( А жаль)Так хочеться приносити хоч якусь радість людям)
Та я вже мабуть заморочила вас зі своїми роздумами:))))))))
ще у мої мами сьогодні ДН!!!
я завтра вам покажу що їй подарувала:)таке класне:)На мій погляд)
ну ще з цікавого-в нас сьогодні була виставка-розпродаж у будинку культури)мої робти також купляли:)
виставка була невелика але цікава!!!
покажу ще вам кілька фото:


в нижньому правому куточка видно декілька моїх листівок)



дякую що зайшли!!!
до зустрічі:)

7 коментарів:

  1. поздравляю победительницу!
    А я приготовила еще один маленький сюрпризик для моей ПИФочки)))Это то о чем ты говорила, что тебе нужно))Осталось отправить))

    ВідповістиВидалити
  2. какая красотища!! тоже хочу на выставку!!

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю победительницу!!!:))

    ВідповістиВидалити
  4. Предыдущий комментарий удалила из-за опечатки, прошу прощения...

    Алиночка, я в настоящем позитивном шоке!!! Спасибо тебе огромное!!! Это действительно моя первая выигранная конфетка (честно говоря я пробовалась в этом виде игр всего два раза, оба раза не просили установить ссылку на свой блог, но я была у них постоянной читательницей).
    Ура!!! Теперь у меня будет жить твоя открытка и такие нужные скрап-штучки!!!!
    СПАСИБО, АЛИНЬЧИК!!!

    Поздравляю тебя и твою мамочку с её днём рождения!!! Счастья вам и радости!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю победительницу!!! Люблю выставки, много там всего интересного!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Ксюмка класно!!!!я тобі вже також все спакувала)скоро відправлю:)
    Sasya а хто ж не хоче:)
    Юлия я разом з вами поздоровляю)
    Ірочка будь-ласка! :):):)Дякую за поздоровлення)
    Оксана я також люблю виставки:)

    ВідповістиВидалити