середу, 16 червня 2010 р.

Шеб-шеб-шеббі


Давненько мене тут не було:(Все через те що мій дорогий дружок-комп*ютер в одну ніч постраждав від блискавки:( Та на щастя зараз все стало на свої місця:)Ви вже вибачте що не лишала у вас коментарі)Ось тільки що передивилась у всіх блоги і переглянула ваші роботи та на жаль сьогодні не вспіваю лишити коментарі)Вибачайте:)
ви не думай те я не лінувалась:)Жаль що не всіпіла через це все поучаствувати в Сашиному скетчі №14:((((((((Пізніше покажу вам ту роботу:)
З цьою листівкою вспіваю поучаствувати в палітрі від блогу "все про скрап..."
ця листівка відправиться до Саші-sasya разом з АТС
Цього разу я вже не сумнівалась що стиль- шеббі-шик:)))))
зараз роблю листівку chilli(тоже до АТС)
ну от і ВОНА :




фрагмент із середини:
Фрагмент із задньої частини:

До речі я сама прошивала бумагу:)))))
Вона мні так нра:)♥♥♥ Жаль буде з нею прощатись:)Саш а тобі як?
якщо ще хто хоче від мене АТС то можете тут записатись)))
Дякую що заходите:)))♥

4 коментарі:

  1. Алиночка!!! Какие красивые швы!!! Браво! А сама открыточка у меня почему-то ассоциируется с весной :))

    ВідповістиВидалити
  2. Такая прелесть, Алин!!! Такая милая открыточка!!!
    Бесперебойной работы твоему компьютеру!!!

    ВідповістиВидалити
  3. очень мило!!! :)
    сейчас напишу: "ДУЖЕ ГАРНО" :)))) (надеюсь, правильно написала?..)

    ВідповістиВидалити