понеділок, 28 червня 2010 р.

МК : Листівка "Friends "


нарешті викладаю Мк по листівці "Friends" :)))
Надіюсь шо вам пригодиться:)
Спочатку вирізаєм з твердого білого квартону прямокутну заготовку)У мому випадку розмір 12*9 см

далі із зеленого картону вирізаєм заготовку 11.5 *8.5 cм
а з лілового паперу 10.5 *7.5 см На них пальцем загинаєм краї і тонуєм чорним чорнилом(при бажанні) Основу також можна затонувати) Меншу заготовку приклеюєм поверх більшої) Прошиваєм:)
І приклеюєм до білої картонної заготовки) Я клеїла клеєм)Його видно на фото)
(на фото обидві заготовки зроблені з паперу, але для надійності і міцності більшу краще робити з картону)

на суху плоску кісточку(пензлик) берем трохи акрилової краски і нєбрєжно наносим на ваш шедевр:)Головне-не перестаратись:)
робим напис)Його можна наштампувати,напечатати,написати:)
чоні цяточки коло напису я робила за допомогою штемпельної подушечки:легесенько її прикладаєм до картону

букви розфарбовуєм акварельними олівцями)
Робим головну пикрасу:)я малювала чорною ручкою і розфарб.акварельними олівцями)
такі квіточки можна і напєчатати ,і наштампити:)Головне-включити фантазію:)

Ось фото краски якою я робила мазки в самому кінці роботи)Я використала салатову з першого ряду) На красках була лише маленька бумажка але навіть на ній не було назви
ви можете використати акрилову,гуашеву і т. д.

Якщо робити велику композицію з намальованих квітів то вийде такий суперовий:)результат)


вроді всьо написала:)
якщо ви щось для себе взяли то лишіть будь-ласка коментар)Це ж не дуже важко...
і як використаєте це все то в пості вашої роботи будь-ласка лишіть силку на цей пост)
зараня дякую за розуміння:)
дякую,що заходите:)
Thank you for visiting me =)♥

6 коментарів:

  1. Ой Саш я ще не кінчила весь МК а ти вже лишила коментар:)
    Дякую!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за МК. Классно как у тебя всё с красками получается! Очень нравится. Я на такое пока не решаюсь:)) надеюсь, твоя открыточка победит в конкурсе, она такая милая.

    ВідповістиВидалити
  3. Работы очень интересные, "свежие"!

    ВідповістиВидалити
  4. Хороший МК!
    Насчет АТС - конечно, я пришлю тебе свою!!!!Жду адрес на почту(в профиле)!также приглашаю принять участие в розыгрыше моей конфетки!

    ВідповістиВидалити
  5. Какой раз захожу на блог и любуюсь ) интересные получаются открытки и ни с кем не спутаешь)

    ВідповістиВидалити