четвер, 10 червня 2010 р.

Подарунок від Ксюмки

сьгодні вранці мені прийшов подарунок від Ксюмки:)))
Дуже-дуже тобі дякую!!!!!!!!!!І за лист і за ВОЩЕНИЙ ШНУР і за дирокольні бумажки:)
До речі я перепитала в нас -ніхто і не чув про вощений шнур:(Я ще подивлюсь у Вінниці...
Дякую тобі що здійснила мою мрію:))))))))


Ще раз тобі дуже дякую:) (надіюсь тобі хоч трошки допоможе моя порада яку лишила тебе в блозі:)от тільки коментар все ще не з*явився:( )
До речі я щас роблю піф для Насті-kukla і для Софійки-Sophijka) Ви будете проти якщо я покажу іх в блозі?Просто вони підходять до завдання)))

2 коментарі:

  1. ура, дошло письмо мое заказное наконец-то))
    Видишь, мы (твои ПЧ) внимательно читаем твои посты))
    У меня еще конфетка разыгрывается, приходи участвовать))
    Спасибо за совет, обязательно попробую, осталось купить гипс. Кстати, я уже с ним раньше работала.Он когда застывает очень легко отходит от формы, так что не переживай)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!
    піду поучаствую у ірисці:)

    ВідповістиВидалити